trei milioane de lei cheltuiți cu promovarea candidaților pe Meta în două săptămâni de campanie. Cine e în top 3
„Datele analizate acoperă primele două săptămâni de campanie, adică perioada 5-17 aprilie, când au fost înregistrate cheltuieli de 3 milioane de lei. Comparativ, în perioada 5-11 aprilie competitorii cheltuiseră 1,1 milioane de lei (…) Chiar dacă în primele două săptămâni de campanie competitorii au cheltuit 28 de milioane de lei pentru producția și difuzarea materialelor publicitare politice/materialelor de propagandă electorală online, costurile pentru promovare prin servicii Meta și Google sunt foarte reduse, aproape 10% din costurile totale”, arată Expert Forum.
Crin Antonescu, liderul cheltuielilor
Cea mai mare sumă cumulată, pentru pagina de candidat, dar și pentru alianța care îl susține, o are Crin Antonescu, adică 891.169 de lei cheltuiți. Grosul e reprezentat de pagina de Facebook Crin Antonescu – 857.868.
Antonescu este urmat de Victor Ponta, care a cheltuit pe promovare pe Meta 760.513 lei, iar podiumul este încheiat…
- Creșterea cursului euro a lovit și în pensiile românilor. Suma pierdută de aceștia în doar o săptămână
- Ce aduce horoscopul zilei de astăzi 16 mai 2025 pentru zodia ta
- Volodimir Zelenski trimite 12 reprezentanți la negocierile cu Rusia, care încep vineri la Istanbul
- Ce este „brain fog”? Fenomenul poate fi cauzat de stres, insomnii
- Datoria externă a României a crescut cu peste 500 de milioane de euro în doar trei luni, avertizează BNR. Datoria totală depășește 200 de miliarde de euro