trei milioane de lei cheltuiți cu promovarea candidaților pe Meta în două săptămâni de campanie. Cine e în top 3
„Datele analizate acoperă primele două săptămâni de campanie, adică perioada 5-17 aprilie, când au fost înregistrate cheltuieli de 3 milioane de lei. Comparativ, în perioada 5-11 aprilie competitorii cheltuiseră 1,1 milioane de lei (…) Chiar dacă în primele două săptămâni de campanie competitorii au cheltuit 28 de milioane de lei pentru producția și difuzarea materialelor publicitare politice/materialelor de propagandă electorală online, costurile pentru promovare prin servicii Meta și Google sunt foarte reduse, aproape 10% din costurile totale”, arată Expert Forum.
Crin Antonescu, liderul cheltuielilor
Cea mai mare sumă cumulată, pentru pagina de candidat, dar și pentru alianța care îl susține, o are Crin Antonescu, adică 891.169 de lei cheltuiți. Grosul e reprezentat de pagina de Facebook Crin Antonescu – 857.868.
Antonescu este urmat de Victor Ponta, care a cheltuit pe promovare pe Meta 760.513 lei, iar podiumul este încheiat…
- Titluri de stat Tezaur disponibile din 7 iulie: valoarea dobânzilor
- Tabăra Mystic deplânge 27 de morți, inclusiv directorul, în urma viiturii de pe râul Guadelupe. Zece fete sunt căutate în continuare
- Tenisul crește longevitatea mai mult decât alte sporturi
- „Nu se poate așa ceva, ia de pe mal verdeața și o aruncă în apă”
- Cum s-a pregătit Xi Jinping decenii întregi pentru o confruntare cu SUA și ce strategie are să câștige influență globală