Candidaţii la alegerile prezidențiale au cheltuit 1,1 milioane de lei pentru reclame pe reţelele Meta şi Google
EFOR a analizat cheltuielile realizate de partidele politice, persoanele afiliate acestora și candidații independenți prin serviciile Meta (Facebook, Instagram) și Google (Google, YouTube), pe baza datelor furnizate de platforma parteneră Who Targets Me, pentru prima săptămână de campanie (5-11 aprilie).
Au fost înregistrate cheltuieli de 1,1 milioane de lei. Prin comparație, în primele trei luni ale anului s-au cheltuit 4,6 milioane de lei, conform sursei citate. Paginile candidaților Victor Ponta, Nicușor Dan și Crin Antonescu au cheltuit 67% din bani – adică 797.000 de lei. Pe lângă această valoare, pentru Crin Antonescu se adaugă reclamele promovate de alte partide.
Conform sursei citate, „deși în prima săptămână de campanie s-au cheltuit 11,5 milioane pentru cheltuieli pentru producția și difuzarea materialelor publicitare politice/materialelor de propagandă electorală online, putem observa că…
- Ce aduce horoscopul zilei de astăzi 16 mai 2025 pentru zodia ta
- Volodimir Zelenski trimite 12 reprezentanți la negocierile cu Rusia, care încep vineri la Istanbul
- Ce este „brain fog”? Fenomenul poate fi cauzat de stres, insomnii
- Datoria externă a României a crescut cu peste 500 de milioane de euro în doar trei luni, avertizează BNR. Datoria totală depășește 200 de miliarde de euro
- peste 20 de oameni au murit