Primul mare producător de maşini electrice care intră în faliment
Scădere dramatică a vânzărilor
Decizia marchează sfârșitul unei călătorii dificile pentru Nikola, care a inclus mai multe schimbări de conducere, scăderi dramatice ale valorii acțiunilor și acuzații din partea vânzătorilor la scurt.
Provocare pentru industria electrică
Nikola nu este singura companie de vehicule electrice care se confruntă cu dificultăți. Alte start-up-uri din domeniu, precum Fisker, Proterra și Lordstown Motors, au depus cereri de faliment în ultimii ani. Aceste companii s-au confruntat cu probleme de finanțare pentru operațiunile lor intensive în capital, în contextul ratelor ridicate ale dobânzilor și al cererii în scădere.
Steve Girsky, CEO-ul Nikola, a explicat situația companiei
„Ca și alte companii din industria vehiculelor electrice, ne-am confruntat cu diverși factori de piață și macroeconomici care ne-au afectat capacitatea de a opera. Din păcate, cele mai bune eforturi ale noastre nu au…
- „Un popor care a plătit scump prețul păcii”
- România are cea mai mare rată de mortalitate prin AVC din Europa
- RADAr CULTURAL. SFINŢENIA CANDORII
- profit gigantic de 34 de miliarde de dolari în primul trimestru din 2025, în ciuda turbulențelor economice globale
- Virginia Giuffre, femeia care i-a acuzat pe Jeffrey Epstein și prințul Andrew de abuz sexual, s-a sinucis