Calificarea Naționalei în Optimile EURO 2024, Mină De Aur Pentru ProTV. Cât A Costat Publicitatea Difuzată La Meciul Cu Slovacia
Meciul a fost urmărit de peste 4 milioane de români în fiecare minut. Minutele de vârf s-au apropiat de 5 milioane. Cifra nu include spaţiile publice, terasele sau pieţele în care românii au văzut meciul.
Pe publicul comercial a fost un record istoric: 76% cotă de piaţă pe publicul comercial. Adică trei sferturi din publicul comercial era pe Pro TV. Până acum recordul era meciul Franţa – România (71%, la Euro 2016).
Numai în pauza meciului au fost peste 30 de reclame, dar au mai fost calupuri şi înainte şi după meci. Și-au făcut reclamă case de pariuri, dar și firme care sunt clienți ai FRF.
Potrivit informaţiilor Paginademedia.ro, preţurile reclamelor de la Euro sunt diferite faţă de o perioadă obişnuită şi pot fi şi de câteva ori mai mari decât în mod normal.
Calculele arată că pentru fiecare reclamă s-a plătit în medie, graţie audienţei mari a meciului, între 17.000 şi 20.000 euro.
Estimările ridică încasările din…
- Ilie Bolojan A Ajuns La Oradea Cu TAROM în A Doua Zi De Mandat, Apoi L-a Pus Pe SPP-ist Pe Bancheta Din Spatele Mașinii | VIDEO
- Ovidiu Țentea Este Noul Director Interimar Al Muzeului Național De Istorie A României, După Furtul Tezaurului Dacic Din Olanda
- Live Video&Score | Gent – Betis, LIVE VIDEO, 22:00, DGS 3. Toate rezultatele din play-off-ul pentru optimile Conference League
- Nicușor Dan, Despre Varianta Ca Marcel Ciolacu Să-și Dea Demisia: „E O Discuţie în Coaliţie. Dacă Se Va întâmpla, Interimatul Trebuie Să Fie Cât Mai Scurt”
- KBC, Cea Mai Mare Bancă Din Belgia, Are în Vedere Achiziții în România, Anunță CEO-ul Instituției