Calificarea Naționalei în Optimile EURO 2024, Mină De Aur Pentru ProTV. Cât A Costat Publicitatea Difuzată La Meciul Cu Slovacia
Meciul a fost urmărit de peste 4 milioane de români în fiecare minut. Minutele de vârf s-au apropiat de 5 milioane. Cifra nu include spaţiile publice, terasele sau pieţele în care românii au văzut meciul.
Pe publicul comercial a fost un record istoric: 76% cotă de piaţă pe publicul comercial. Adică trei sferturi din publicul comercial era pe Pro TV. Până acum recordul era meciul Franţa – România (71%, la Euro 2016).
Numai în pauza meciului au fost peste 30 de reclame, dar au mai fost calupuri şi înainte şi după meci. Și-au făcut reclamă case de pariuri, dar și firme care sunt clienți ai FRF.
Potrivit informaţiilor Paginademedia.ro, preţurile reclamelor de la Euro sunt diferite faţă de o perioadă obişnuită şi pot fi şi de câteva ori mai mari decât în mod normal.
Calculele arată că pentru fiecare reclamă s-a plătit în medie, graţie audienţei mari a meciului, între 17.000 şi 20.000 euro.
Estimările ridică încasările din…
- Celelalte Scrutine Organizate în SUA în Paralel Cu Alegerile Prezidențiale: Un Nou Congres, Zeci De Referendumuri și Mii De Posturi Locale Reînnoite
- Novo Nordisk lansează CagriSema care promite slăbire dramatică
- Horoscop 5 Noiembrie 2024. Taurii Simt Nevoia Să Se Amestece în Treburile Altora, Fără Să Fie Invitați Sau Să Li Se Ceară Ajutorul
- Video | Parma – Genoa 0-1. Dennis Man și Valentin Mihăilă au fost titulari
- Guvernul Colectiv. La Nouă Ani De La Tragedie, Demisionarul Victor Ponta și Colegii Lui De Cabinet Sunt în Continuare în Prim-planul Politicii