Trending Now
#Terorism la București: atentatul cu bombă din Senatul României. 300 de comuniști au fost aduși în fața Justiției
#Povestea eroilor civili de la Podul Jiului, care i-au alungat pe nemți în timpul Marelui Război
#Povestea din spatele romanului „Ion”. Capodopera lui Rebreanu, inspirată de o întâmplare memorabilă
#Povestea „falsului” împărat din Dacia. O monedă găsită în Transilvania dovedește că a existat
#Filmele istorice care au adus necazuri: Sergiu Nicolaescu a adus bani de acasă, iar Liviu Ciulei a renunțat la cariera cinematografică
#Rusia, decizie istorică pentru salvarea fotbalului. Vot decisiv al Federației de la Moscova
#Românul numit de Pelé cel mai tare adversar la Cupa Mondială din 1970. Cum l-a anihilat pe brazilian
#România pierde două speranțe dintr-o lovitură: Coubiș și Boloca au ales să joace pentru Italia
#Cristiano Ronaldo, atacat cu duritate: „Pornografic! Nu e moral ca astfel de lucruri să apară la TV”
#Atac înfiorător de Crăciun, la Craiova: Huliganii au băgat un bărbat în spital
Consumatorii de produse iau în calcul impacul ecologic
- MKOR: 43% dintre consumatori iau în calcul impactul ecologic al produselor.
- Brandurile care nu oferă transparență riscă să piardă încrederea publicului.
- MKOR: Greenwashing și lipsa reglementărilor alimentează scepticismul.
Cât de bio este ceea ce consumi? Jumătate dintre români nu mai cred în etichetele ecologice. Termeni precum „bio” și „natural” sunt percepuți mai mult ca strategii de marketing decât ca garanții reale. conform unui studiu Market Opportunity Research. Cu toate acestea, interesul pentru sustenabilitate crește, chiar dacă prețurile ridicate ale produselor eco rămân o barieră majoră. Ce îi poate convinge pe români să aibă din nou încredere în produsele sustenabile?
Cât de relevante sunt certificările și ce ar trebui să urmărească oamenii când aleg produse sănătoase?
Cristi Mărgărit, nutriționist: „Certificarea este relevantă pentru cei care vor să aleagă un astfel de produs. Un produs certificat are într-adevăr o…
Ultimele postări
- „Un popor care a plătit scump prețul păcii”
- România are cea mai mare rată de mortalitate prin AVC din Europa
- RADAr CULTURAL. SFINŢENIA CANDORII
- profit gigantic de 34 de miliarde de dolari în primul trimestru din 2025, în ciuda turbulențelor economice globale
- Virginia Giuffre, femeia care i-a acuzat pe Jeffrey Epstein și prințul Andrew de abuz sexual, s-a sinucis